Hieronder kunt u met een bericht kenbaar maken wat uw ervaringen zijn geweest met Praicham-Kaew wellness. U hoeft geen e-mail adres in te vullen en als u dat wel doet wordt het niet getoond op de website. We lezen het eerst wel even, dus uw bericht wordt niet direct zichtbaar. Alvast bedankt voor uw moeite!

Gastenboek

32 berichten op 7 pagina's
Ben Ceelie
05-06-24 16:31:27
Vandaag weer bij Roos geweest , wat een topper 👍 ik had last van mijn rug en ze gaf er direct veel aandacht aan ,de rest van het lichaam nam ze ook even mee , tenslotte nog een lekker kopje thee ,
En gezellig gekletst , dus voor een goede massage naar onze topper Roos 🌺🙏🌺
Ellen Schoof
23-03-24 15:15:45
een uur bij Roos op de massagetafel is als n weekje vakantie. Heerlijk ontspannen. Dan kan ik er weer even tegen. Dan maak ik meteen een afspraak voor over 6 weken. Het is al bijna weer zover zin in!
Aanrader!
Danielle
01-11-23 21:15:24
Beste massage ooit!
Belinda van Duuren
12-05-23 22:22:08
Elke maand ga ik naar Roos en kijk altijd weer uit naar de massage. De eerste keer was erg pijnlijk maar door de continuïteit blijven mijn spieren soepel en kan ik veel meer hebben in drukke tijden. Als ik teveel klets zegt Roos dat ik me moet ontspannen en dat probeer ik dan ook. Even “me time”. Dank je wel Roos, ik ga altijd als een blij mens weer naar huis.
Ben Ceelie
28-03-23 17:18:42
Vandaag weer bij Roos geweest in haar massage salon , wat een lieve vrouw is dat en alles op orde , schoon en netjes met een mooie kleed ruimte , na een vriendelijk welkom met slippers en een sport broekje mag ik plaats nemen , na de complete behandeling en een heerlijke massage , deed ook wel eens pijn hoor kreeg ik een heerlijke kop thee dus geweldig , prima gedaan door Roos tot de volgende keer 👍🙏👍
Tonen: 5  10   20